Er du vores nye regnskabsmedarbejder?

Er du vores nye regnskabsmedarbejder?

Vi har i de seneste år har haft vokseværk og har efterhånden fået så mange projekter, at vi har brug for en ny regnskabsmedarbejder. Måske er det dig?

Du vil blive en del af et lille, velfungerende økonomiteam i et spændende uddannelsessekretariat, hvor vi laver erhvervsuddannelser og efteruddannelser til bygge- og anlægsbranchen.

Der er masser af forskellige aktiviteter i sekretariatet, og du vil komme til at arbejde sammen med engagerede kollegaer, der ved en masse om erhvervsuddannelser og byggeri.

Vi er en arbejdsplads, der lægger vægt på et godt arbejdsmiljø, hvor vi passer på hinanden. Mangfoldigheden i sekretariatet er stor, både når det gælder uddannelsesbaggrund og alder.  

Om jobbet

Din rolle vil i høj grad være at tage dig af allround bogholderiopgaver som godkendelse af fakturaer, betalinger via netbank, kontering og bogføring. Du vil også komme til at udarbejde budgetopfølgninger. Og du vil blive ansvarlig for administrationen af diverse interne aftaler. Vi er i gang med at digitalisere en del processer i bogholderiet, og det er et projekt, du vil blive involveret i.                                         

Ingen kan det hele, men vi lægger vægt på, at du kan svare ja til flest muligt af disse udsagn:

  • Du har en kontoruddannelse indenfor økonomi
  • Du har erfaring med bogholderi
  • Du kender til økonomisystemer - meget gerne Business Central 365
  • Du er en erfaren bruger af Office-pakken
  • Du har erfaring med lønsystemer - gerne Dataløn
  • Du er struktureret og kan arbejde selvstændigt
  • Du er serviceminded og kan lide at hjælpe kollegaer
  • Du trives i en travl hverdag

Om Byggeriets Uddannelser: Vi er et uddannelsessekretariat med omkring 30 medarbejdere, der brænder for at lave gode og attraktive uddannelser til bygge- og anlægsbranchen. Vi har til huse i Københavns Nordvest kvarter og er ejet af 3F og DI, som vi samarbejder meget tæt med i faglige udvalg og uddannelsesudvalg.

Vores mål er hele tiden at være på forkant med udviklingen i bygge- og anlægsbranchen, så vi kan udvikle uddannelser, der imødekommer branchens behov for kompetente medarbejdere og følger med samfundets udvikling.

Hvis du vil vide mere, så kontakt økonomichef Charlotte Lind på tlf. 35878735 eller chefbogholder Charlotte Skafte på telefon 35878727.

Ansættelse er så hurtigt som muligt, så frist for ansøgning er allerede onsdag d. 18. oktober 2023. Send din ansøgning vedlagt CV uden personfølsomme oplysninger pr. e-mail til Elin Hougaard Christensen på ehc@bygud.dk

Der vil være ansættelsessamtaler tirsdag den 24. oktober 2023.

Alle ansøgninger vil blive behandlet diskret, gennemgået af et ansættelsesudvalg og opbevaret sikkert indtil 6 måneder efter ansættelsesstart, hvorefter de vil blive slettet.