Er du vores nye regnskabsmedarbejder?

Er du vores nye regnskabsmedarbejder?

Vi har i de seneste år haft vokseværk og har efterhånden fået så mange projekter, at vi har brug for en ekstra regnskabsmedarbejder. Måske er det dig?

Du vil blive en del af et lille velfungerende økonomiteam i et spændende uddannelsessekretariat, hvor vi laver erhvervsuddannelser og efteruddannelser til bygge- og anlægsbranchen.

Der er masser af forskellige aktiviteter i sekretariatet, og du vil komme til at arbejde sammen med engagerede kolleger, der ved en masse om erhvervsuddannelser og byggeri.

Vi er en arbejdsplads, der lægger vægt på et godt arbejdsmiljø, hvor vi passer på hinanden. Mangfoldigheden i sekretariatet er stor, både når det gælder uddannelsesbaggrund og alder.

Om jobbet

Jobbet er på 30 timer om ugen, og vi er fleksible ift. placering af arbejdstiden. Det er op til dig, om du har brug for en fridag om ugen eller for lidt kortere arbejdsdage.

Din rolle vil i høj grad være at tage dig af allround bogholderiopgaver som godkendelse af fakturaer, betalinger via netbank, kontering og bogføring. Du vil også komme til at udarbejde mindre budgetopfølgninger. Du vil blive ansvarlig for administrationen af vores interne massageordning og administrationen af vores indkøbsaftaler.

Ingen kan det hele, men vi lægger vægt på, at du kan svare ja til flest muligt af disse udsagn

  • Du har en kontoruddannelse indenfor økonomi
  • Du har erfaring med bogholderi
  • Du kender til økonomisystemer - meget gerne Business Central 365
  • Du er en erfaren bruger af Office-pakken
  • Du har erfaring med lønsystemer - gerne Dataløn
  • Du er struktureret og kan arbejde selvstændigt
  • Du er serviceminded og kan lide at hjælpe kolleger
  • Du trives i en travl hverdag.

Om Byggeriets Uddannelser

Vi er et uddannelsessekretariat med 30 medarbejdere, der brænder for at lave gode og attraktive uddannelser til bygge- og anlægsbranchen. Vi har til huse i Københavns Nordvestkvarter og er ejet af 3F og DI, som vi samarbejder meget tæt med i faglige udvalg og uddannelsesudvalg.

Vores mål er hele tiden at være på forkant med udviklingen i bygge- og anlægsbranchen, så vi kan udvikle uddannelser, der imødekommer branchens behov for kompetente medarbejdere og følger med samfundets udvikling.

Hvis du vil vide mere, så kontakt økonomichef Charlotte Lind på tlf. 3587 8735 eller chefbogholder Charlotte Skafte på telefon 3587 8727.

Send din ansøgning vedlagt CV uden personfølsomme oplysninger pr. e-mail til Elin Hougaard Christensen på ehc@bygud.dk.

Frist for ansøgning er mandag d. 20. marts 2023.

Alle ansøgninger vil blive behandlet diskret, gennemgået af et ansættelsesudvalg og opbevaret sikkert indtil 6 måneder efter ansættelsesstart, hvorefter de vil blive slettet.