Brandingpartnerskaber og regionale uddannelsesalliancer

Brandingpartnerskaber og regionale uddannelsesalliancer

Deltag på onlinemøde den 1. november om ny indsats for efteruddannelse

Vi har i denne uge inviteret til online infomøde om vores nye efteruddannelsesindsats: Brandingpartnerskaber og regionale uddannelsesalliancer.

Her vil Byggeriets Uddannelser samarbejde med AMU-skolerne om en fælles indsats på især SoMe- og markedsføringsfronten. Brandingpartnerskabet handler kort sagt om, at skolerne kan drage fordel af den SoMe- og markedsføringsindsats, vi hos Byggeriets Uddannelser vil lave hen over året for AMU.

I modsætning til vores tidligere indsats, Master Skills, arbejder vi her på den lange bane for at re-brande AMU/efteruddannelse og simplificere markedsføringen med en tematiseret, fælles indsats.

Denne type indsats kræver ikke et stort udbud af kurser i en kort, begrænset periode – faktisk skal der ikke oprustes på kursusudbud i særlig grad, men i stedet skal skolerne udnytte de muligheder, der er for markedsføring gennem et tematiseret årshjul, som udvikles i fællesskab, og som Byggeriets Uddannelser er tovholder for.

Onlinemødet finder sted 1. november kl. 10.00.

Har du lyst til at deltage, så kontakt projektleder Camilla Holck på cho@bygud.dk eller 35 87 87 05.