Nyt rul af Gør Noget-kampagnen med nye film

Nyt rul af Gør Noget-kampagnen med nye film

”På uddannelsen er der en god blanding af drenge og piger. Det er fedt, for det giver et godt fællesskab. Jeg laver det, jeg brænder for, og arbejder udendørs sammen med andre. Jeg har i hvert fald valgt rigtigt,” udtaler anlægsgartnerlærlingen Johan i vores spritnye film om anlægsgartneruddannelsen, som I kan se herunder.
 
Vi er meget stolte af at kunne præsentere filmen som en del af Gør Noget Nu-rekrutteringskampagnen for byggeriets erhvervsuddannelser, der kører fra uge 42 og frem til uge 47 på diverse sociale medier som Meta, Snapchat, TikTok, YouTube og Twitch for målgruppen af de helt unge på 13-17 år samt dem på 18-24 år.

For at gafle de helt unges opmærksomhed er der også lavet nogle helt nye, korte "tromlefilm" på sociale medier. At tromle noget over er en trend, der hitter blandt de unge. Hvis man derfor ikke liiige er målgruppen, eller hvis man ikke liiige er så meget på Snapchat, så giver videoerne nok ikke så meget mening - og det er godt det samme! 

Videoerne spiller på nogle referencer, som kun de unge kender, og lægger så et lag ovenpå: Gør noget andet end at køre vandmeloner over. Gør noget, der giver mening: Tag en erhvervsuddannelse indenfor byggeriet! Se videoen her.

Gør Noget Nu-kampagnen kører endnu et rul i januar og februar næste år, lige inden de unge skal vælge uddannelse.

Læs mere om alle byggeriets erhvervsuddannelser på kampagnesitet gørnoget.nu

Se den nye anlægsgartnerfilm her:

 

Se tromlefilmen om fællesskab her: