Målrettet annoncering af tagdækkeruddannelsen

Målrettet annoncering af tagdækkeruddannelsen

I uge 50 og 51 annoncerer gørnoget.nu-kampagnen massivt med nyt materiale, der præsenterer tagdækkerfaget. 

Annonceringen er en succes og materialet er allerede blevet vist mere end 500.000 gange på de sociale medier. Og det er godt, for når uddannelsesmesser, DM i Skills og folkeskolernes brobygning med erhvervsskolerne aflyses, skal der gøres ekstra for at de unge får øjnene op for bygge- og anlægsfagene – og særligt de mere specialiserede fag.

Ny tagdækker-film
Kampagnematerialet indeholder bl.a. en ny tagdækker-film, hvor man møder tagdækker-lærling, Casper. Her fortæller han stolt om sit fag - hvem vil ikke gerne have byens smukkeste udsigt?

Mød tagdækker-lærlingen og se filmen her.

Tagdækkeruddannelsen og tilhørende film annonceres på YouTube, Instagram og Facebook og boostes særligt i ugerne 50 og 51. Det er alt sammen en del af rekrutteringskampagnen, Gør Noget, Der Gør Noget.